2013 m. birželio 3 d., pirmadienis



Paskaičiau pora enciklopedijų kurios rekomenduoja susikurti pokerio bloga, sekti, analizuoti ir vertinti savo žaidima bus daug paprasčiau, pamėginkim :)

Apie mane:
 Mano vardas Karolis, man 26m. niekada nebuvau didelis kortų mėgėjas, nors ir žaisdavau mokykloje per pertraukas "bybi", "durniu" ir kitus to laikmečio topinius kortų žaidimus tai daugiau buvo laiko užmušimo forma, nei kažkas daugiau :) prieš keleta metų pamėginau tuo metų sparčiai populiarėjanti kortų žaidima "pokeri" ir jis man visai patiko.

Pradžioje reikėjo laiko kol atkaliau kombinacijas, nes jų visai nežinojau. Paskui pradėjau žaist freerolus kurie duodavo teorinių vilčių paimti viena kita dolerį. Dabar sugalvojau pereiti i žaidima iš realių pinigų, gal tai bus truputi rimčiau, nei freerolai ir nors žaisiu pradžioje tik "micro stake" manau tai geriau nei playmoney? :)))

Nuo ko pradėsim:
Savo mokslus pradėsiu nuo pačios apačios ir 0.1/0.2 limitų. žinau kad tai apgailėtinai mažos sumos, bet kitavertus aš tiek neuždirbu kad galėčiau švaistytis babkėm i kairę ir į dešinę. Kol esu taip vadinamas fish'as turbut geriau bus jeigu savo experimentus atliksiu su tokiom sumom kurios realiai nedaro žalos mano piniginei, o jeigu viskas seksis galima bus pagalvot ir apie didesnes investicijas.

Mano banke yra 3,13 $
Žaisiu tik su "premium" kortomis: AA, KK, QQ, AK, JJ.
Naudoju pagalbine programą "PokerTracker 3" kol nesibaigė trialas bus man šiokia tokia pagalba.

Tikslai:
Per birželio mėn. noriu pasidvigubint savo banką, t.y turėt mažiausiai 6,26 $.
Reguleriai atnaujint blog'ą.
Perskaityt bent vieną knygą apie pokerį.
Analizuot savo sužaistas rankas.
Žaist TIK su "premium" kortomis.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą